Prawdziwa sprawiedliwość: interwencja w zakresie zdrowia psychicznego a więzienie

Wiele czynników wpływa na świadomość zdrowia psychicznego w Stanach Zjednoczonych, od wprowadzenia ustawy Affordable Care Act w 2010 roku po konsekwencje obecnego kryzysu zdrowia publicznego wywołanego przez COVID-19 dla zdrowia psychicznego. Jednak wciąż mamy wiele do zrobienia, zanim zdrowie psychiczne zostanie potraktowane na równi ze zdrowiem fizycznym.

Nasz system wymiaru sprawiedliwości w sprawach karnych jest tego przykładem. Liczba osób ze schorzeniami psychicznymi w salach sądowych, więzieniach i więzieniach jest nieproporcjonalna. Zasadniczo zakłady poprawcze stały się de facto placówkami zdrowia psychicznego. W związku z tym społeczności uznają wartość identyfikowania punktów, w których osoby z zaburzeniami psychicznymi wchodzą w kontakt z systemem wymiaru sprawiedliwości dla nieletnich i karnych.

Ale w jaki sposób społeczności mogą organizować współpracę w ramach wielu systemów, z którymi często dotykają osoby zaangażowane w wymiar sprawiedliwości? Wzywa do współpracy między organami w celu koordynowania usług i przekierowywania osób z systemu wymiaru sprawiedliwości do potrzebnych usług.

Kwestia zdrowia psychicznego sądu

Prawie 25 procent osób zaangażowanych w amerykański wymiar sprawiedliwości w sprawach karnych zgłasza poważną chorobę psychiczną. W szczególności w latach 2011-2012 37 procent dorosłych więźniów i 44 procent osadzonych miało w wywiadzie zaburzenia psychiczne, zgodnie z danymi Raport Biura Statystyki Sprawiedliwości za 2017 r. Ponadto około 65 procent ma zaburzenia związane z używaniem substancji (SUD), zgodnie z National Institute on Drug Abuse.

Osoby z zaburzeniami psychicznymi i SUD są bardziej narażone na aresztowanie niż osoby bez tych wyzwań. Czasami mogą angażować się w działania, które wydają się przestępcze, ale w rzeczywistości nimi nie są, lub mogą wykazywać zachowanie, które jest denerwujące lub niezrozumiane. Często w takich okolicznościach osoby postronne dzwonią pod numer 911 - co powoduje zaangażowanie organów ścigania - zamiast kontaktować się z systemem reagowania kryzysowego, jeśli społeczność ma szczęście go mieć.

Cykl się powtarza. Po zwolnieniu z więzienia około 50 procent osób cierpiących na chorobę psychiczną ponownie trafia do więzień w ciągu trzech lat od zwolnienia, częściowo z powodu nieodpowiedniego leczenia środowiskowego lub braku dostępu do opieki.

Współpraca międzyagencyjna

Liderzy agencji wymiaru sprawiedliwości dla nieletnich, wymiaru sprawiedliwości w sprawach karnych i zdrowia behawioralnego rozumieją, że leczenie chorób psychicznych poprawia zdrowie i ogranicza recydywę. Pomimo tego wspólnego celu, agencje te zbyt często działają w różnych celachprzy niewielkiej lub żadnej współpracy między agencjami. Ich różne misje i różne style świadczenia usług mogą prowadzić do powielania wysiłków i niezamierzonych luk w opiece.

Mając wspólny pogląd, że współpraca ma kluczowe znaczenie dla skoordynowanych usług, agencje mogą opracowywać procesy, aby napędzać dobrze funkcjonującą współpracę. Finansowanie w oplocie pełni funkcję wymuszającą system, wspierając współodpowiedzialność i odpowiedzialność; połączone zasoby; systematyczna wymiana informacji; oraz ogólna równość między uczestniczącymi agencjami. Co więcej, zarządzanie jakością i nadzór, wspierane przez pomiar wyników, napędzają sukces współpracy.

Ta współpraca wymaga organizacji. Plik Sekwencyjny model przecięcia (SIM) zapewnia ramy dla zmian, które organizują współpracę między wieloma systemami, z którymi często dotykają osoby zaangażowane w wymiar sprawiedliwości. Beacon Health Options obsługuje kartę SIM, która identyfikuje sześć punktów - lub przechwyceń - w których osoby stykają się z systemem wymiaru sprawiedliwości w sprawach karnych i opisuje, jak zorganizowany system może zareagować w każdym z tych punktów, aby zapobiec dalszemu zaangażowaniu wymiaru sprawiedliwości w sprawy karne. W szczególności karta SIM wykonuje następujące czynności:

  • Wymaga międzysektorowych partnerstw i współpracy
  • Tworzy strategie dla wielu etapów interwencji (z naciskiem na interwencje poprzedzające, zapobiegające szkodom i wysokim kosztom dla osoby w kryzysie, społeczności i systemu)
  • Opiera się na silnych zdolnościach logistycznych
  • Zatrudnia szeroki zakres kompetencji w wielu sektorach
  • Musi zrozumieć, gdzie zdrowie psychiczne i wymiar sprawiedliwości w sprawach karnych muszą koniecznie się przecinać i wspólnie pracować nad strategiami oddzielenia tej reakcji, gdy tak się nie dzieje

Sądy specjalne wspierają dywersję więzienną

Przykładowo, Intercept 3 obejmuje więzienia i sądy jako punkty przechwytywania zdrowia psychicznego. W tym momencie model promuje zdrowie psychiczne i sądy narkotykowe jako sądy ukierunkowane na leczenie, które kierują przestępców z chorobami psychicznymi i SUD do obowiązkowego leczenia w społeczności. Celem sądów jest odsunięcie tej grupy przestępców od wymiaru sprawiedliwości w sprawach karnych, a tym samym ograniczenie recydywy.

Jedno badanie cytowane przez National Institute of Corrections pokazuje, że przestępcy z chorobami psychicznymi, którzy przeszli przez sądy zdrowia psychicznego, znacznie zmniejszyli wskaźniki aresztowań 12 miesięcy po zapisie w porównaniu do wskaźnika zatrzymań w roku poprzedzającym zapis. Sądy zdrowia psychicznego prowadzą również do zmniejszenia liczby wizyt na izbach przyjęć z powodu urazów związanych z przestępstwami, mniejszej liczby interwencji w zakresie opieki nad dziećmi, lepszych wyników programów leczenia i nie tylko. Instytut Polityki Publicznej stanu Waszyngton ustalili, że świadczenia sądów zdrowia psychicznego, zarówno dla podatników, jak i osób niebędących podatnikami, wyniosły łącznie $19 080 w 2016 r., z 99-procentową szansą, że korzyści przekroczą koszty.

Osoby z chorobami psychicznymi zasługują na opiekę - a nie na karę pozbawienia wolności - tak jak osoby z rakiem lub chorobami serca zasługują na opiekę - w placówkach służby zdrowia - a nie na więzienia. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak społeczności mogą wpływać na parytet zdrowia poprzez współpracę między agencjami i sekwencyjny model przechwytywania, przeczytaj białą księgę Beacon, „PRAWDZIWA SPRAWIEDLIWOŚĆ: interwencja w zakresie zdrowia psychicznego a pozbawienie wolności”.


37 Komentarze. Zostaw nowe

Ciekawa lektura. Sąd narkotykowy okazał się bardzo obiecujący w hrabstwie Westmoreland.

Odpowiedz
Margaret Murphy
Listopad 12, 2020 16:44

Pracowałem w więzieniach, a warunki dla osób cierpiących na choroby psychiczne są okropne !! Kiedy pracowałem w Ohio, mieliśmy ośrodki lecznicze, w których wyroki były zmniejszane, jeśli ukończyłeś program. Następnie ustawiliśmy cię ze zdrowiem psychicznym w społeczności i trzeźwym domu. W Kalifornii podwieziemy Cię na stację chartów i na własną rękę.

Odpowiedz

Dziękuję, Beacon, za pomoc we wprowadzaniu zmian w sposobie, w jaki interpretujemy ludzkie zachowanie i w jaki sposób reagujemy. Od bardzo dawna wiemy, że więzienie nie jest odpowiedzią na chorobę w każdym wieku.

Odpowiedz

Jako licencjonowany niezależny kliniczny pracownik socjalny odkryłem, że wielu moich klientów potrzebuje zarówno wsparcia psychologicznego, jak i dostępu do opieki zdrowotnej, bezpiecznego mieszkania i kontaktu ze społecznością. Dlatego założyłem „Clarity Community Connections”, organizację non-profit, która pomaga kobietom rozpoczynającym karierę po uwięzieniu lub leczeniu uzależnień, a także młodym dorosłym, którzy mają trudności z samodzielnym rozpoczęciem. Zapewniamy programowanie, zarządzanie przypadkami, opiekę mentorską, edukację i wsparcie.

Odpowiedz

Przez lata pracowałem jako psychoterapeuta w więziennictwie. Ta inicjatywa jest bardzo potrzebna.

Odpowiedz

Ten artykuł dotyczy istniejącej od dawna luki w polityce i praktyce zdrowia psychicznego / wymiaru sprawiedliwości w sprawach karnych. Biorąc pod uwagę 20 lat badań i danych na temat ACE i ich wpływu na zdrowie psychiczne i fizyczne oraz zaangażowanie wymiaru sprawiedliwości w sprawy karne, nadszedł czas, aby spojrzeć poza ACE na systemowe i systematyczne łagodzenie skutków ACE poprzez rzeczywiste usługi prewencyjne i ukierunkowany wpływ na traumatyczny stres obniżka. Najlepiej można to osiągnąć poprzez typy partnerstw, do których zachęca ten artykuł, a co ważniejsze, należy je wspierać poprzez połączone strumienie finansowania, aby umożliwić ciągłe świadczenie usług o niskich lub bezpłatnych kosztach. W erze COVID powinno to być łatwiejsze niż kiedykolwiek dzięki edukacyjnym grupom wideo telezdrowia. Środkiem zaradczym jest opieka oparta na traumie, zapobieganie w społecznościach świadomych traumy.

Odpowiedz
Laurie M. Forbes, LCSW
Listopad 12, 2020 17:11

Całkowicie się z tym zgadzam. Pracowałem w Utah, gdzie ich systemy sądowe mają sądy narkotykowe, sądy ds. Przemocy domowej i sądy ds. Chorób psychicznych. Widziałem klientów z sądów ds. Narkotyków i chorób psychicznych i proces był bardzo dobry. dzięki temu ich więzienia i więzienia były mniej zaludnione, zatrzymując w środku najtwardszych przestępców, ponieważ było dla nich miejsce.

Odpowiedz

To wszystko dobrze i dobrze, ale potrzebujemy publicznego poparcia. Część problemu wynika z ruchu deinstytucjonalizacji. Pomysł polegał na utworzeniu środowiskowych ośrodków zdrowia psychicznego, ale nigdy nie były one odpowiednio finansowane. Że społeczeństwo tak chętnie odchodzi od publicznej edukacji (na poziomie lokalnym, stanowym i krajowym udział środków na edukację zmniejszył się - kontrolując inflację - z czasem). Jako praktycy musimy dać wyraz swoim głosom, aby wesprzeć finansowanie usług. Musimy również zająć się nierównością rasową. Pierwszym krokiem jest uznanie, że istnieje i podjęcie aktywnych kroków w celu zmiany. Wymaga to od nas uznania, że niektóre z problemów, z którymi borykamy się w społecznościach o niskich dochodach, wynikają z polityki społecznej, takiej jak zmiana linii pod rządami FDR - która utrudniała kolorowym kupowanie domów. Dopóki jako naród nie znajdziemy sposobu, aby przyznać, że nierówności rasowe i polityka społeczna, które wzmacniają nierówności ekonomiczne, doprowadziły do problemów, przed którymi stoimy, niektóre z powierzchownych zmian są po prostu kosmetyczne i skazane na niepowodzenie.

Odpowiedz

Jestem LMFT, który od czasu do czasu udzielał porad osobom uwięzionym. Mam też syna, który ma poważne problemy ze zdrowiem psychicznym i jest osadzony w więzieniu za zły wybór. Pytam, czy wybory nie są częścią zdrowia psychicznego. Postrzegam go również jako tego, który upada przez szczeliny, ponieważ może funkcjonować w świecie, wyglądając tak, jakby po prostu zachowywał się przestępczo. Ale jego problemy ze zdrowiem psychicznym nie są „na tyle istotne”, aby mogły zostać zainicjowane dla niego inne usługi. Jest to poważny problem dla wielu osób w systemie przestępczym. Nie jestem jednak pewien, czy mam jakieś odpowiedzi. Cieszę się, że ktoś może próbować coś zmienić.

Odpowiedz
Debra Lee Suierveld
Listopad 12, 2020 17:45

Cieszę się, że wreszcie rozwiązano te kwestie. Więzienia są przepełnione ludźmi, którzy potrzebują opieki psychiatrycznej i zbyt długo to ignorowaliśmy.

Odpowiedz

Należę do agencji, która współpracuje z systemem wymiaru sprawiedliwości w sprawach karnych, zapewniając SUD, program Batterer's i leczenie zdrowia psychicznego kuratorom z agencji powiatowych, stanowych i federalnych. przez 5 lat prowadziliśmy sprawę sądową ds. narkotyków w hrabstwie Napa, aż do wyczerpania funduszy.

Musimy traktować i humanizować tych, którzy potrzebują wsparcia i angażować się w naszą społeczność, a nie marginalizować ich przy niewielkich lub zerowych zasobach.

Odpowiedz

W punkcie! Kompletnie się zgadzam. Dobrze napisany i należy go wziąć pod uwagę, zwłaszcza teraz, w obliczu wybuchu pandemii COVID-19. Wiele osób łapie pozostałości tej choroby i jest zrozpaczonych psychicznie. Oczywiście prawdopodobnie nastąpi wzrost liczby osób z zaburzeniami psychicznymi. Zgadzam się, że istnieje potrzeba zaplanowania z wyprzedzeniem zaangażowania różnych agencji, w tym zdrowia psychicznego, w celu analizy, zdefiniowania, współpracy i odpowiedniego przydzielenia świadczenia usług, aby uzyskać jak najlepsze rezultaty; sprawiedliwość i uzdrowienie dla naszego narodu.

Odpowiedz
Brenda Wilking
Listopad 12, 2020 17:59

Sądy specjalistyczne, takie jak sądy narkotykowe i trybunały specjalne dla weteranów z problemami zdrowia psychicznego, mogą odnieść duży sukces. Współpraca w celu zapewnienia psychoedukacji i poradnictwa, a także odpowiedniej pomocy medycznej może przynieść lepsze wyniki osobom, które w innym przypadku trafiłyby do więzienia.

Odpowiedz
Christine Reed, LCSW
Listopad 12, 2020 18:26

Świetne pomysły, które odzwierciedlają potrzebę poważnych społecznych zmian systemowych. Dotyczy to obszarów reformy wymiaru sprawiedliwości w sprawach karnych związanych z interwencjami w zakresie zdrowia psychicznego. Kwestie te pogorszyły się z powodu załamania placówek lecznictwa psychiatrycznego. Kiedy te opcje w zasadzie zniknęły z powodu motywacji ubezpieczeniowych i zysku, poważnie chorzy psychicznie stali się problemem pacjenta, rodziny i społeczności, a nie rozwiązaniem społecznym. Więzienia i więzienia stały się nowymi ośrodkami leczenia. Przyznano, że te starsze placówki zdrowia psychicznego bardzo potrzebowały ulepszeń w ich interwencjach terapeutycznych. Ale w tej dziedzinie dokonał się duży postęp. Wydaje się, że potrzebne są zmiany na wielu poziomach: reformy wymiaru sprawiedliwości w sprawach karnych, reformy ubezpieczeń zdrowotnych, instytucjonalne reformy rasizmu, reformy gospodarcze. Wszystkie te obszary wymagają zmian, ponieważ wprowadzamy również poprawę zrozumienia zdrowia psychicznego i zaburzeń związanych z uzależnieniem od substancji, skutecznych interwencji terapeutycznych na poziomie indywidualnym, rodzinnym i społecznym. Myślę, że wiąże się to również z potrzebą bardziej holistycznych zmian w medycznym modelu leczenia chorób w porównaniu z promocją zapobiegania oraz zrozumienia i promowania interwencji dotyczących zdrowego stylu życia. To prowadzi nas do innych poziomów systemów środowiskowych i rolniczych wymagających reformy. Co prowadzi do wyboru reformy dominacji korporacji lub zmiany społecznej. Ale podoba mi się model proponowany dla reform sądownictwa i musimy zacząć od czegoś.

Odpowiedz

Bardzo chciałbym współpracować i uczestniczyć w wysiłkach służących chorym psychicznie w więzieniu! Poza faktami wymienionymi w tym artykule, które są bardzo prawdziwe, jest też wielu osób, które chorują psychicznie z powodu niesprawiedliwości i nadużyć, których doświadczają jako więźniowie. Niewinni ludzie skazani z powodu braku środków na dobrego adwokata, rasizmu i dyskryminacji imigrantów i mniejszości. W mojej klinice służę wielu pacjentom w takich okolicznościach, ale KOCHAŁbym rozszerzyć zakres usług, które mógłbym świadczyć, indywidualnie i grupowo dla tej społeczności, zbierając więcej danych klinicznych w celu dalszego zbadania tego problemu, który dotyka nasze społeczności, na poziomie publicznym zdrowie. Jak mogę połączyć siły z Beacon, aby to zrobić? Dziękuję za tę fenomenalną inicjatywę!

Odpowiedz

Dobrze słyszeć, że osoby zaangażowane w wymiar sprawiedliwości w sprawach karnych są rozpoznawane jako istoty ludzkie potrzebujące wsparcia, a nie zawsze najpierw kary. Choroba psychiczna jest realna i ma realne konsekwencje, zwłaszcza jeśli nie jest leczona.

Odpowiedz
Joseph Poitier, M.D.
Listopad 12, 2020 18:35

To jest słoń w pokoju, „Race”. Więzienia i więzienia są nieproporcjonalnie okupowane przez osoby kolorowe. Większość uwięzionych to osoby kolorowe. Potrzebujemy lepszych szkół w tych społecznościach, lepszej opieki zdrowotnej i psychiatrycznej. Powinniśmy również potrzebować całkowitego zaangażowania społeczności, aby zapobiec uwięzieniu, a nie pozwolić prywatnym firmom czerpać korzyści z masowych więzień lub, jak to się nazywa, „Niewolnictwo pod inną nazwą”.

Odpowiedz

Chociaż zgadzam się, że należy leczyć problemy ze zdrowiem psychicznym danej osoby, uważam również, że należy zająć się jej działaniami karnymi. Oba muszą być zarządzane w tym samym czasie w odpowiednim obiekcie. Ta osoba nadal popełniła przestępstwo i musi zostać pociągnięta do odpowiedzialności za swoje czyny. Czyniąc to, należy ich ocenić pod kątem stanu zdrowia psychicznego, a jeśli taki istnieje, należy to zrobić. Nie jestem pewien, czy umieszczenie ich w środowisku opartym na „społeczności” jest dla niej bezpieczne. Dlaczego nie zarządzać swoim zdrowiem psychicznym będąc w środku i uczynić z nich bezpieczniejszą osobę do uwolnienia do społeczności. Może istnieć zakład poprawczy zdrowia psychicznego, do którego są wysyłani. Być może nie rozumiem, na czym polegają te alternatywne programy.

Odpowiedz
Corby Caffrey-Dobosh
Listopad 12, 2020 18:42

Uważam, że musimy zaangażować się w programy licencjackie z zakresu wymiaru sprawiedliwości w sprawach karnych. Przez 18 lat prowadziłem różne kursy socjologii i psychologii biologicznej na Uniwersytecie Waynesburg. Często miałem kierunki CJ i często walczyli z socjologicznym spojrzeniem na ludzkie zachowanie. Próbowałem wprowadzić kurs Socjologii zaburzeń psychicznych, zachęcając kierunki CJ do udziału - ale wydział CJ powiedział mi, że nie jest to konieczny kurs, pomimo faktu, że tak wiele osób z zaburzeniami psychicznymi jest zabijanych przez policję, więzionych lub ich potrzeby w zakresie zdrowia psychicznego pozostają bez opieki. Osoby uczestniczące w programach karnych często zaniedbują systemowe i neurobiologiczne problemy, które otaczają i wpływają na prezentację zaburzeń psychicznych i przestępczości. Systemy więzienne nie zapewniają odpowiedniego wsparcia w zakresie zdrowia psychicznego potrzebującym - przypomina mi Titticut Follies… potrzebujemy wydziałów kolegialnych wymiaru sprawiedliwości w sprawach karnych, aby dostać się na pokład, uznać, że ludzkie zachowanie nie jest czarno-białe i pracować z naukami społecznymi w celu zmiany .

Odpowiedz
Joseph Poitier, MD
Listopad 12, 2020 18:47

Dziękuję Beacon Health Options za zwrócenie uwagi na ten niepokojący problem.

Odpowiedz

Smutne jest to, że przedstawione informacje były znane wymiarowi sprawiedliwości w sprawach karnych, a także w psychologii sądowej, socjologii i dziedzinach pokrewnych. Podczas przygotowywania rozprawy doktorskiej (młodociani przestępcy i wskaźniki recydywy) stało się jasne, że żyjemy w kraju, który celowo ignoruje potrzeby osób chorych psychicznie, zwłaszcza jeśli chodzi o czarnoskórych obywateli naszego społeczeństwa. Wpływ takiej intencjonalności doprowadził do najwyższego wskaźnika uwięzienia dorosłych i nieletnich (nieproporcjonalnie czarnych i brązowych) spośród wszystkich rozwiniętych krajów. Jest to celowa porażka amerykańskiego systemu sądownictwa karnego i rządu USA z powodu znanych polityk, które specjalnie ignorują czynniki łagodzące przestępczość i przestępczość, takie jak stan zdrowia psychicznego, a także dostępne dane nie do pokonania, które wskazują na nierówność w wymierzaniu wyroków SES. Powyższe sugestie nie są niestety nowatorskie, ponieważ są to zalecenia, które były wielokrotnie proponowane w ramach reformy ponownego wejścia na rynek i zapobiegania. Zamiast tego, jak stwierdzono w jednej z odpowiedzi, ten naród musi uznać, w jaki sposób systemowy rasizm doprowadził do naszych rozbieżności i niepowodzeń w wymiarze karnym, i pracować nad naprawieniem tego błędu (np. Zmiany w prawie, przydział zasobów). To jest większe niż przestępstwo i kara w Ameryce. Jako klinicyści nie możemy wywrzeć znaczącego wpływu, jeśli nie rozumiemy roli rasizmu w systemie wymiaru sprawiedliwości w sprawach karnych i przepisów dotyczących wyroków w USA. Należy zażądać finansowania, a pociągnięcie do odpowiedzialności wybranych urzędników ma kluczowe znaczenie (przed wyborami i po nich). Dziękuję za dyskusję

Odpowiedz
Frank Satterfield
Listopad 12, 2020 19:12

Zgadzam się, że osoby z zaburzeniami psychicznymi powinny otrzymać odpowiednie leczenie w odpowiednich warunkach. Sugerowałbym również, że statystyki pokazują, że wiele osób przebywających w naszych więzieniach cierpi na zaburzenia związane z używaniem substancji odurzających i one również powinny być leczone.
Zbierzmy razem nasze zasoby i pomysły i spróbujmy znaleźć rozwiązania obu tych problemów.

Odpowiedz
Suzanne Kresiak
Listopad 12, 2020 19:48

Agencja, dla której pracuję w hrabstwie Berkshire w stanie Massachusetts, od kilku lat współpracuje z lekarzami kryzysowymi na wezwania policji i jest to program niezwykle udany. Nie tylko niezliczone osoby zostały odesłane z aresztu, a następnie często z więzienia, ale osoba może zostać szybko skierowana do usług ambulatoryjnych, aby uzyskać potrzebną pomoc. Klinicysta jest również w stanie zapewnić pomoc członkom rodziny lub innym zaangażowanym stronom, które są świadkami i / lub zaangażowanymi w ostrą sytuację. Współpraca była również okazją dla dziedzin pracy socjalnej i organów ścigania do wzajemnego zrozumienia się, wzajemnej edukacji i budowania sojuszy w społeczności z korzyścią dla wszystkich osób, którym służy.

Odpowiedz

Pracowałem jako doradca urazowy w więzieniu okręgowym. Szczerze mówiąc, każdy tam przeżył traumę. Pozostali doradcy nie byli wyposażeni, aby pomóc więźniom w ich urazach. Wiele spadło mi na ramiona. Zauważyliśmy znaczną redukcję recydywy po leczeniu traumy wraz z poradnictwem dla osób uzależnionych.
Po części problemem byli funkcjonariusze, którzy czuli, że odbieramy im pracę, ograniczając recydywę. Niektórzy próbowali działać przeciwko nam. musimy przestać patrzeć na przestępców jako na degeneratów i bardziej jak na ludzi, którzy wpadli w tarapaty i potrzebują wsparcia, i przestać postrzegać więzienie jako instytucję nastawioną na zysk, zależną od bólu innych.

Odpowiedz

Miałem klienta, który został skierowany na alternatywę dla zdrowia psychicznego.
* był zobowiązany do przyjmowania leków, na które źle zareagował.
* był zobowiązany do wzięcia udziału w zajęciach grupowych w obszarze, który wywołał uraz.
* nie miał głosu podczas leczenia.
* popełnił samobójstwo!
Wierzę w alternatywy dla więzienia. W więzieniu nie pozwalano mu przyjmować leków, był bity przez współwięźnia, był w inny sposób maltretowany. Ale on i jego rodzina musieli mieć coś do powiedzenia w trakcie !!!!!

Odpowiedz

Amen! Dziękuję Ci ! Wreszcie prawdziwe rozwiązanie. Wszystkie linki muszą być połączone od samego początku, aby uniknąć wymiaru sprawiedliwości w sprawach karnych. Początkiem jest zawsze matka, rodzina. Pomoc i wsparcie powinny być dostępne bezpłatnie w każdym sklepie społeczności, tak jak na każdym rogu jest Publix lub CVS. Jeśli rodzice i dzieci będą zaangażowani i połączeni ze wsparciem i pomocą społeczną, jednostka rodzinna będzie funkcjonować zdrowo, rodząc zdrowe dzieci, stając się i funkcjonując jak zdrowi, szczęśliwi dorośli, bez większych lub miejmy nadzieję żadnych wyzwań w przyszłości.

Odpowiedz
Laurie Sauber
Listopad 13, 2020 01:27

Dziękuję za udostępnienie tego artykułu. Jest to jeszcze raz świadectwo, że jeśli nie zastosujesz właściwej odpowiedzi, jeśli nie rozumiesz i nie znasz dokładnie problemu. Miejmy nadzieję, że polityka / opieka zdrowotna sprosta potrzebom, aby ludzie mogli uzyskać pomoc, której tak bardzo potrzebują.

Odpowiedz

Uwielbiam to!! Elementem, o którym tu mowa, jest umożliwienie ludziom zachowania szacunku do samego siebie w ramach systemu. To takie ważne! Dziękuję Ci!!

Odpowiedz

Zacząć od nowa. Każdy system szkolny powinien mieć wielu wykwalifikowanych doradców i intensywne wsparcie rodziny. Ten sojusz powinien rozpocząć się wcześnie, proaktywne zaangażowanie. Całkiem proste rozwiązanie
FD Pritt, MS LPC NCC

Odpowiedz

Interwencja jest zdecydowanie potrzebna i widzę, jak może zmniejszyć recydywę. Jestem za tym całkowicie.

Odpowiedz
Madelon Kendricks, LCSW-R
Listopad 13, 2020 14:45

Ubóstwo jest głównym czynnikiem powodującym problemy ze zdrowiem psychicznym, brak dostępu do usług w zakresie zdrowia psychicznego jest dotkliwy.
Model usług społecznościowych nie urzeczywistnił się zgodnie z planem. Brak opieki zdrowotnej, mieszkania i wystarczającej pensji stworzył trwałą podklasę. Firma Covid ujawniła podstawowe problemy, które zawsze dotykały wiele społeczności.

Odpowiedz
Alexia Baca Morgan
Listopad 13, 2020 16:03

Nazywam się doktor Alexia Baca Morgan i byłam zaangażowana w tworzenie systemów zdrowia psychicznego dla Kalifornijskiego Departamentu Więziennictwa w dwóch ośrodkach dla kobiet oraz w poradni warunkowej. Zgadzam się ze zmianami, które należy wprowadzić i bardzo chciałbym być ich częścią. Nasz wskaźnik trafień wynosił zdecydowanie 25% w całym stanie Kalifornia dla osadzonych obywateli. Proszę, daj mi znać, jak mogę się zaangażować. Obecnie organizuję komitet mówców, aby rozmawiać na ten temat z lokalnymi wydziałami policji i innymi agencjami. Jestem z Was taka dumna, że pracowaliście nad tym problemem. Z poważaniem Dr Alexia Baca Morgan

Odpowiedz

Pracowałem w kalifornijskim więzieniu z chorymi psychicznie przez ponad dziewięć lat. Co dziwne, zapewniane leczenie jest znacznie lepsze niż to, co ludzie otrzymują w społeczności. Każdemu z osadzonych przydzielono czternaście grup tygodniowo. Były to grupy zorientowane na psychoterapię, grupy i grupy rekreacyjne. Dodatkowo, mniej więcej raz w miesiącu, odwiedzali psychiatrę, a przynajmniej raz w tygodniu terapeuta. Jednak w przypadku większości z tych więźniów mogli oni otrzymać takie leczenie w społeczności. Szczególnie przerażające jest poznanie kosztu pobytu w więzieniu. Dla osób nie chorujących psychicznie koszt to około $50 000 rocznie. Dla osób chorych psychicznie jest to około $75 000. Pomyśl, co moglibyśmy zrobić dla chorych psychicznie w tym stanie, gdyby te fundusze zostały przekazane do systemu zdrowia psychicznego.

Odpowiedz
Mary Cooper PhD
Listopad 17, 2020 17:35

To doskonały początek poważnego problemu społecznego. Ponieważ długoterminowe szpitale psychiatryczne zostały zamknięte w latach siedemdziesiątych, a proponowana infrastruktura środowiskowych ośrodków zdrowia psychicznego PLUS nie rozwinęła się, więzienia i więzienia stały się domami dla osób chorych psychicznie. Dziękuję za pracę nad tym poważnym problemem.

Odpowiedz

Tak się cieszę, że to widzę! Każdy, kto chciałby się zaangażować i promować jednoczącą sprawiedliwość w porównaniu z karzącą sprawiedliwością naszego obecnego systemu, zapoznaj się z Alliance for Unitive Justice pod adresem a4uj.org.
Najlepsza! Maire Taylor, LCSW

Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany. Wymagane pola są zaznaczone *
Komentarze, które są nieodpowiednie i / lub nie dotyczą bieżącego tematu, nie zostaną opublikowane.

pl_PLPolski